Operador Service Desk 24x7 - 100% presencial (Barcelona)
Descripció de l'oferta
Desde Sandav Consultores estamos en búsqueda de un Operador Service Desk 24x7 para cliente con modalidad 100% presencial en Barcelona ciudad (Illa Diagonal)
Requisitos mínimos
- Experiencia previa en gestión y resolución de incidencias a nivel usuario.
- Motivado y acostumbrado a trabajar en equipo.
- Dispuesto a trabajar en turnos rotativos de 24x7.
- Monitorización de sistemas.
- Capacidad de trabajar siguiendo procedimientos.
- Ejecución de tareas periódicas.
- Conocimientos de herramientas de Gestión de Incidencias
Requisitos deseados
- Muy valorarles conocimientos de utilización Linux, wintel.
Se ofrece:
- Proyecto estable.
- Contrato indefinido.
- Modalidad de trabajo: 100% presencial en Barcelona (Illa Diagonal).
- Horario: Turnos son presenciales (mañanas, tardes y noches)
- Salario: 17.500€ brutos/ anuales.
- Seguro médico opcional que incluye seguro dental y psicología y retribución flexible a nivel de tickets restaurante.

Somos diferentes, contamos personas y no números SANDAV fue fundada por Javi, actualmente nuestro director general. Javi es una persona de perfil técnico que, durante más de 15 años, ha pasado por todos los niveles dentro del desarrollo de software, desde sus inicios en la programación hasta los momentos finales como jefe de proyecto antes de fundar Sandav.
Durante este período vivió experiencias en muchas compañías del sector, lo que le permitió ir estudiando el comportamiento de estas empresas y analizar los aspectos positivos y negativos de cada una de ellas. Principalmente, en su interior calaron varios aspectos negativos comunes a todas ellas y que aparecían repetidamente en las conversaciones de café con sus compañeros de proyecto. Javi escuchaba, a sus compañeros de aquel entonces, cosas como: vendedores de carne, body shopping, no me hacen caso, no me atienden, no han venido a verme en 5 años, dichosas consultoras...
SANDAV nace para romper con todo esto. Para cambiar el paradigma dentro de un sector tradicionalmente frío. Lo hacemos basándonos en 4 valores fundamentales: integridad, confianza, compromiso y calidad.
En Sandav ponemos en práctica en todas nuestras relaciones, cuidando de nuestros compañeros, de nuestros proveedores y de nuestros clientes. Formando todos, lo que denominamos, la Familia Sandav. Hoy en día, somos una empresa con alma tecnológica con sede en España, Rumanía y Chile; desde donde prestamos servicio a todo Latinoamérica. Somos más de 200 personas y seguimos en pleno crecimiento.
Contamos con una Software Factory propia para desarrollo y mantenimiento
de software y aplicaciones y entre el resto de servicios TECH que ofrecemos destacamos también por nuestra solución de Team as a Service. Nuestra familia está compuesta por profesionales altamente cualificados y con un sólido background técnico, siendo todos nosotros diferentes, ÚNICOS, pero con unos valores comunes que nos permiten crecer cada día.
Apostamos por cuidar de nuestro equipo y de la mano de People First, realizamos un seguimiento continuo a todos los miembros de nuestra Familia. Además, contamos con muchas otras ventajas, ¡pregúntanos!
Si eres diferente, eres único, tienes talento y quieres ponerlo en práctica trabajando con los clientes más top a nivel nacional e internacional, estás cansado de que te traten como a un número y no como a una persona: ¡Sandav es tu sitio!
¡Únete a la #SandavFamily! Seguro que tenemos un proyecto adecuado a tus
expectativas.
Ofertes de treball similars a Operador Service Desk 24x7 - 100% presencial (Barcelona)
-
L3 SOC Analyst - Barcelona
UST
Catalunya
UST is looking for the very Top Talent...and we would be delighted if you were to join our family! CyberProof automates processes to detect and prioritize threats early and respond rapidly and decisively. CyberProof is part of the UST family. Some of the world's largest enterprises trust us to create and maintain secure digital ecosystems using our comprehensive cyber security platform and mitigation services. The Security Operations Group of CyberProof consists of a global team of highly talented people. With 200+ highly experienced, certified cyber security experts, researchers and analysts, majority of our tier 3-4 expertise comes from Israeli Intelligence. We are seeking for a L3 SOC analyst willing to enroll themselves in our SOC located in Barcelona. Your main tasks and accountabilities will be: Conduct in-depth incident analysis, identifying root causes and guidance on solutions. Collaborate closely with clients' C-suite executives to establish effective detection strategies that cover all aspects of security threats. Serve as a cyber security authority, staying current with emerging offense and defense tools, technologies, and best practices in cyber defense. Oversee the quality of Managed Detection and Response (MDR) services for clients under CyberProof's portfolio. Evaluate clients' cyber security maturity levels and provide expert consultation for continuous improvement and advanced protection. Maintenance and developing playbooks and guidance for L1 and L2 analysts. Providing case investigation training to SOC analysts (layers 1 and 2). Onboarding new clients to MDR service What do we expect from you? A minimum of 5 years experience in cyber security analysis; prior management experience is favorable. Strong understanding of SOC workflows, MITRE ATT&CK Framework, and Cyber Kill Chain methodology. Thorough knowledge of attack vectors coupled with robust defense strategies, mitigation, and remediation steps to combat security threats. Hands-on expertise in comprehensive cyber security incident investigation and response. Hands-on experience with a diverse range of SIEM platforms. Hands-on experience with SOAR and automation. Critical thinking and the ability to think "outside the box." Familiarity (including hands-on) with a broad spectrum of security tools and applications. An understanding of cloud technologies and cloud security practices is highly beneficial. Ability to thrive in a global team setting is considered an asset. Excellent communication in English and Spanish (writing and verbal) and presenting skills. What do we offer? 23 days of Annual Leave plus the 24th and 31st of December as discretionary days! Work location: Málaga (Spain) Working modality: Hybrid (3 days in office, 2 days remote). Numerous benefits (Health Care Plan, teleworking compensation, Life and Accident Insurance). `Retribución Flexible´ Program: (Meals, Kinder Garden, Transport, online English lessons, Health Care Plan...) Free access to several training platforms Professional stability and career plans UST also, compensates referrals from which you could benefit when you refer professionals. The option to pick between 12 or 14 payments throughout the year. Real Work Life Balance measures (flexibility, WFH, or remote work policy) UST Club Platform discounts and gym Access discounts. In UST we are committed to equal opportunities in our selection processes and do not discriminate based on race, gender, disability, age, religion, sexual orientation or nationality. We have a special commitment to Disability & Inclusion, so we are interested in hiring people with disability certificate.
-
L1 SOC Analyst - Barcelona
UST
Catalunya
UST is looking for the very Top Talent...and we would be delighted if you were to join our family! CyberProof is a cyber security services and platform company whose mission is to help our customers react faster and smarter - and stay ahead of security threats, by creating secure digital ecosystems. CyberProof automates processes to detect and prioritize threats early and respond rapidly and decisively. CyberProof is part of the UST family. Some of the world's largest enterprises trust us to create and maintain secure digital ecosystems using our comprehensive cyber security platform and mitigation services. The Security Operations Group of CyberProof consists of a global team of highly talented people. With 200+ highly experienced, certified cyber security experts, researchers and analysts, majority of our tier 3-4 expertise comes from Israeli Intelligence. We are seeking for a L1 SOC analyst willing to enroll themselves in our SOC located in Barcelona. Your main tasks and accountabilities will be: Resolve, escalate, report, and raise recommendations for resolving and remediating security incidents Handle the advanced monitoring of system logs, SIEM tools, and network traffic for unusual or suspicious activity Set up and troubleshoot connectivity issues Investigate and resolve security violations by providing post-mortem analysis to illuminate issues and possible solutions Collate security incident and event data to produce monthly exception and management reports Report unresolved network security exposure, misuse of resources, or noncompliance situations using defined escalation processes Assist and train team members in the use of security tools, the preparation of security reports, and the resolution of security issues Develop and maintain documentation for security systems and procedures Recommend, schedule, and apply fixes, security patches, and any other measures required, in the event of a security breach Experience & Qualifications Required What we believe: We're proud to embrace the same values that have shaped UST since the beginning. Since day one, we've been building enduring relationships and a culture of integrity. And today, it's those same values that are inspiring us to encourage innovation from everyone, to champion diversity and inclusion, and to place people at the centre of everything we do. Humility: We will listen, learn, be empathetic and help selflessly in our interactions with everyone. Humanity: Through business, we will better the lives of those less fortunate than ourselves. Integrity: We honor our commitments and act with responsibility in all our relationships. Equal Employment Opportunity Statement UST is an Equal Opportunity Employer. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran. UST reserves the right to periodically redefine your roles and responsibilities based on the requirements of the organization and/or your performance. What do we expect from you? Minimum 3+ years of experience as an Analyst working as part of a SOC team Experience with SIEM vendors such as Sentinel, QRadar, ArcSight, RSA, and LogRhythm Experience in incident response, and in writing procedures runbooks and playbooks, ability to work with customer's IT and security teams What do we offer? 23 days of Annual Leave plus the 24th and 31st of December as discretionary days! Work location: Málaga (Spain) Working modality: Hybrid (3 days in office, 2 days remote). Numerous benefits (Health Care Plan, teleworking compensation, Life and Accident Insurance). `Retribución Flexible´ Program: (Meals, Kinder Garden, Transport, online English lessons, Health Care Plan...) Free access to several training platforms Professional stability and career plans UST also, compensates referrals from which you could benefit when you refer professionals. The option to pick between 12 or 14 payments throughout the year. Real Work Life Balance measures (flexibility, WFH, or remote work policy) UST Club Platform discounts and gym Access discounts. In UST we are committed to equal opportunities in our selection processes and do not discriminate based on race, gender, disability, age, religion, sexual orientation or nationality. We have a special commitment to Disability & Inclusion, so we are interested in hiring people with disability certificate.
-
ITSM Specialist (ServiceNow) (Freelance España)
UST
Andalusia, Aragó, Astúries, País Vasco, Cantàbria, Castella i Lleó, Castella-La Manxa, Catalunya, Extremadura, Galícia, La Rioja, Madrid, Múrcia, Navarra, Comunitat Valenciana, No peninsular
¡Seguimos buscando talento...y nos encantaría que te unieras a nuestro equipo! Para que nos conozcas algo mejor, UST es una multinacional norteamericana certificada como Top Employer y Great Place to Work con más de 35.000 empleados a nivel global y con presencia en más de 35 países. Somos líderes en servicios de tecnología digital y proporcionamos soluciones tecnológicas de gran alcance a grandes compañías. ¿Qué buscamos? Estamos buscando un ITSM Specialist para colaborar junto con uno de nuestros principales clientes, líder en el sector telco. Funciones: Gestionar y ejecutar solicitudes de los departamentos de Workplace, coordinando con los equipos de operaciones correspondientes. Qué esperamos de ti: Conocimiento avanzado de ITSM (Catálogo de servicios, métricas, SLAs, informes, paneles y desarrollo) en ServiceNow. Al menos 2 años de experiencia trabajando con ServiceNow. Valorable: Conocimientos de programación en Python. Localización Remoto 100% en España. ⏰ Horario Jornada de oficina Si quieres conocer más, no dudes en inscribirte y nos pondremos en contacto contigo para ampliarte información de la posición ¡Te estamos esperando! En UST nos comprometemos con la igualdad de oportunidades en nuestros procesos de selección y no realizamos ningún tipo de discriminación por razón de raza, género, discapacidad, edad, religión, orientación sexual o nacionalidad. Estamos comprometidos con la discapacidad y apostamos por la incorporación de personas con certificado de discapacidad.
-
Técnico de Operaciones N1 (Presencial Barcelona - Català)
Sopra Steria
Catalunya
Porque trabajar en Sopra Steria, también es sentir Sopra Steria. Somos un reconocido líder europeo en consultoría, servicios digitales y desarrollo de software, con cerca de 56.000 empleados en casi 30 países y más de 4.000 en España. Nos enfocamos en las personas, en su formación y desarrollo profesional, lo que nos impulsa a crecer y mejorar constantemente. Tenemos pasión por lo digital y al igual que tú, buscamos la mejor de las aventuras. Queremos que tu día a día se convierta en la mejor de tus inspiraciones. Que aprendas, aportes, te diviertas, crezcas y que, sobre todo, disfrutes al máximo. Si quieres formar parte de un equipo "Great Place to Work", ¡Sigue leyendo! Descripción del empleo Detección, análisis e identificación de incidencias utilizando las herramientas de monitorización de servicios y sedes críticas del centro de control Escalado de las incidencias y seguimiento con los proveedores. Comunicación del estado y evolución. Ejecución de informes y reportes procedimentados Identificación de mejoras sobre las herramientas de gestión de incidencias Revisión de los cambios sobre servicios críticos según normativa definida Soporte a los distintos proveedores sobre cambios Comunicación del estado y evolución de los cambios relevantes Requisitos Experiencia de mínimo 1 año en: Gestión de incidencias Soporte telefónico Idiomas: Conocimiento alto de catalán hablado y escrito Herramientas: Experiencia en herramientas de ticketing y Ofimáticas Autonomía, flexibilidad, dinamismo, trabajo en equipo y proactividad ¿Qué tenemos para ti? Contrato indefinido y jornada completa 23 días de vacaciones Formación continua: competencias técnicas, transversales y de idiomas. Contamos con acceso a certificaciones, formaciones de los principales Partners Tecnológicos, plataformas online y ¡mucho más! Seguro de vida y de accidentes Posibilidad de acogerte a nuestra retribución flexible (seguro médico, cheques guarderías, transporte, comida y formación) Acceso a Privilege Club, donde encontrarás descuentos interesantes en las principales marcas Onboarding personalizado y detallado. Te acompañamos en todo momento para que te sientas #soprano desde el primer momento. Oficina con espacios reservados al ocio. ¡Trabajo y diversión unido! Compañerismo y buen ambiente, el poder de la unión lo tenemos presente. Y lo más importante...Tienes la posibilidad de desarrollar tu carrera profesional con nosotros: Crearemos juntos un plan de carrera personalizado. Te formarás, marcaremos objetivos y llevaremos a cabo un seguimiento para asegurarnos de que lo conseguimos juntos. Escuchamos tus prioridades y luchamos por ellas. ¡Aquí tu voz importa! ¡Únete a nosotros y sé parte de algo más! The world is how we shape it Adquirimos el compromiso de respetar la diversidad, creando un ambiente de trabajo inclusivo y aplicando políticas que favorezcan la inclusión y promuevan el respeto social y cultural en cuestiones de género, edad, funcional, orientación sexual y religión con igualdad de oportunidades.
Resum de l'oferta
Operador Service Desk 24x7 - 100% presencial (Barcelona)
- Barcelona, España
-
Indefinit
-
Experiència de 2 a 5 anys
-
Cicle Formatiu (FP)
-
12.000 - 18.000
-
castellano ()
-
0 ()

Crea CV en ticjob.es
Si encara no estàs registrat com a candidat, publica el teu cv, troba les millors ofertes de el sector TIC i deixa que les empreses et trobin
Crea el teu compte gratuït