Jobs Service Delivery Manager Methodologies in Madrid

Estás son las últimas ofertas de trabajo de Service Delivery Manager Methodologies in Madrid encontradas.

 job(s)

  • 19/01/2023

    Madrid

    The Role This role reports directly into the Head of Implementation, and will have responsibility for the Implementation team and delivery activities in the overall Region. The Implementation Manager will play a key role in managing the teams delivering product and implementation and services to the customer. What You´ll Do Responsible for the local delivery, direct team management, prioritization and scheduling. Ensuring results and team performance, raising risks to delivery and measuring KPIs. Manages the teams delivering product and implementation and services to the customer. Supporting Sales Pipeline opportunities, aligned with Sales and Product teams. Customer facing and able to support sales teams with presented opportunities, to determine how Implementation deliver & support. Facilitator across the other vertical functions within Professional Services, overseeing the end to end delivery of all Professional Services teams, raising risks appropriately. Build strong cross functional relationships with P&D, Sales, Customer Support, FP&A. May play the role of the Project Manager to facilitate the implementation with major projects/clients. What You´ll Bring University Degree in Business, Engineering, Computer Science or equivalent Fluent in English and Spanish 8+ years of global experience in delivery large transformation programs and management of high-performing teams Technical requirements gathering or business analysis experience Excellent customer facing skills, collaboration and communication People management skills, leading and prioritizing workload Commercially aware and able to support sales opportunities to deliver best results with least cost Strong interpersonal skills, able to build relationships within the Professional Services team and across other functions at a peer to peer level and wider JIRA/Confluence API Tools POSTMAN, JSON, SOAP, Oath, XML, CSS Nice to have competences Experience in Automotive or Insurance Markets Agile Methodology PMP Certification Fluent in one of the following languages: French, Dutch, Flemish, Excel to Macro level

  • 28/12/2022

    Madrid

    Funciones En Sopra Steria trabajamos para hacer posible la transformación digital de nuestros clientes y para conseguirlo necesitamos seguir creciendo y sumando gracias a personas como tú. Nuestros empleados coinciden en el gran equipo y ambiente que formamos en Sopra Steria. Somos más de 46.000 personas trabajando en 25 países y nuestra misión es unir talento y tecnología, tratando de ayudarte a que encuentres un lugar en el que poder desarrollar todo tu potencial. ¿Te atreves a crear el futuro? Para acompañarnos en este camino, estamos buscando, un/a Project Manager Agile que aporte experiencia de al menos 3 años. ¡Atrévete a trabajar de una forma diferente y conócenos! Requisitos: 3-5 años experiencia Experiencia en gestión de proyectos y coordinación con diferentes equipos de trabajo Experiencia en sector bancario/ servicios financieros Nivel alto de inglés Capacidad analítica Orientado a resultados Excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita (ESP/ ING) Dominio de herramientas ofimáticas (Excel, ppt.) Experiencia en proyectos Agile (deseable) Se ofrece Porque sabemos lo que necesitas... Facilidades para ti, para tu tiempo. ¡No todo va a ser trabajo! Participa en proyectos retadores. ¿Te animas a aprender algo nuevo? Crece con un programa de desarrollo continuo personalizado. Disfruta de nuestros Beneficios y accede al Plan de retribución flexible. Continúa formándote con nosotros: Tecnología, habilidades, metodología e idiomas. Smart Sessions ¿Tienes algo que contarnos?

Detailed Job Search