Treballs PMO Gestor oficina tècn.projectes en Espanya

 treballs
  • 30/11/2021

    Catalunya

    En Digital Talent Agency te ofrecemos desarrollar proyectos en empresas destacadas del sector tecnológico, encontrando el balance perfecto entre tu vida personal y profesional. Valoramos tu experiencia y ponemos el foco en la motivación, qué te gusta y qué tipo de proyectos quieres participar. Formamos parte de Zemsania Global Group y juntos, contamos con más de 18 de años de experiencia en asesoramiento profesional a candidatos y búsqueda y selección de perfiles tecnológicos. El Proyecto Buscamos un profesional con experiencia en proyectos tecnológicos preferiblemente sector salud pero no imprescindible, con experiencia y/o conocimientos en Six Sigma, Lean, etc ¿Qué necesitamos de ti? Experiencia en posición relacionada Condiciones: Incorporación inmediata. Posibilidad de trabajo presencial flexible Salario muy competitivo ¿Beneficios? Incorporación directa e indefinida en un potente cliente sector sanitario Salario negociable muy competetitivo Beneficios sociales

  • 29/11/2021

    Madrid

    Orizon Soluciones Tecnológicas is looking for IT PMO, which main responsibilities will be the support to the Senior Governance Consultant activities: Updating of planning. Attending the different project follow-up meetings. Generate adecuate an accurated documentation. FUNCTIONS Monitor Programme reporting and assisting in reporting. Understand design sessions and product backlog planning sessions and prepare related documentation. Understand cross-programme dependencies and dependency log and prepare related documentation. Understand Project planning, Milestone management, Scope management, Change Management across the project portfolio and prepare related documentation. Prepare regular status reporting to all levels of the business. EXPERIENCE Minimum 3 years of experience in: Project management or PMO management involvement. Involvement as part of the team in a complete lifecycle of a project. Project involvement using agile methodologies. REQUIRED Knowledge of modern software development methodologies and practices. Participation in complex projects where has been required: Planning, executing, controlling and closing projects and the ability to manage multiple projects simultaneously with outstanding autonomous profile. Creating and maintaining project and programme plans, including risks, actions, issues, dependencies. Resource planning and tasks assignment. Highly proficient IT skills in Word, Excel, PowerPoint, and MS Project (or similar). Excellent written/oral communication skills for reports and presentations. Demonstrated ability to build lasting relationships with team members. Ability to generate adecuate an accurated documentation. Experience of Programme and project level financial management. BACKGROUND AND LANGUAGES Technical Engineering in Computer Sciences, Telecomm or other academic degrees if sufficient expertise in software development and architecture is demonstrated. A Project Management Professional (PMP) Certification may be advantageous. Spanish and English, nivel expert level (C1). LOCATION: Currently 100% Teleworking. Once the health situation caused by COVID-19 has passed, possibly teleworking and client offices. We are waiting for you!!

  • 08/11/2021

    Galícia

    Perfil de 2-3 años de experiencia en gestión de proyectos, con titulación TIC (no necesitamos un jefe de proyecto). Titulación universitaria TIC (imprescindible) Gallego nivel nativo - Experiencia de dos años en gestión de proyectos software, preferiblemente en la Administración Pública: gestión de la planificación, gestión de riesgos y problemas, gestión del ciclo de vida (análisis, desarrollo, implantación, pruebas, gestión de la calidad del software, etc.), elaboración de informes Competencias necesarias: o Capacidad de toma de decisiones (fundamental actitud proactiva y resolutiva). o Persona acostumbrada a trabajar de forma autónoma a la hora de organizar su trabajo. o Gestión del tiempo (habilidad de planificación, organización y priorización del trabajo). o Buena capacidad de comunicación e interlocución con áreas usuarias (negocio) y áreas TI. - POSIBILIDAD DE TELETRABAJDO, pero con disponibilidad para trabajar 1-2 días a la semana en oficina de La Coruña ó Santiago de Compostela

  • 08/11/2021

    Galícia

    Experiencia de 4 años en servicios de gestión y coordinación de oficinas técnicas de proyectos o programas en el ámbito digital, preferiblemente en la Administración Pública: gestión de la operativa, realización del seguimiento y evaluación de las iniciativas, atención de consultas y elaboración de informes y presentaciones Titulación universitaria de grado superior (imprescindible). Capacidad de lectura y escritura en gallego (imprescindible) e inglés (deseable). Manejo avanzado de Excel, Power Point y Word. Competencias necesarias: o Capacidad de toma de decisiones (fundamental actitud proactiva y resolutiva). o Persona acostumbrada a trabajar de forma autónoma a la hora de organizar su trabajo. o Gestión del tiempo (habilidad de planificación, organización y priorización del trabajo). o Buena capacidad de comunicación e interlocución con áreas usuarias (negocio) y áreas TI. UBICACIÓN: Posibilidad de teletrabajo, con disponibilidad para trabajar 1-2 días a la semana en oficina de La Coruña ó Santiago de Compostela

  • 02/11/2021

    Madrid

    Descripción CMV Consultores, en colaboración con importante empresa del sector IT, precisamos incorporar un perfil de Data Warehouse Tools - Teradata o ETL informática (2 años de experiencia) Analista de oficina técnica de proyectos (PMO), seguimiento de actividades, definición y validación de estándares de calidad, Requisitos Estudios mínimos Ciclo Formativo Grado Superior Experiencia mínima Al menos 2 años Requisitos mínimos Skill 2 años de experiencia, o Conocimiento de Datawarehousing (preferiblemente Teradata o Salario Salario: 27.000EUR - 30.000EUR Bruto/año

  • 27/10/2021

    Madrid

    Descripción CMV Consultores es una empresa de Servicios de IT, dedicada fundamentalmente a la selección de profesionales con perfiles técnicos. Asimismo ofrece a sus clientes servicios de asesoría y soporte en la implantación de soluciones tecnológicas y desarrollo de aplicaciones Desde CMV Consultores estamos buscando un PROJECT MANAGER certificado PMP Consultor de PMO Habilidades técnicas: Experiencia en Soporte y Seguimientos a nivel PMO (Oficina de proyectos). IMPRESCINDIBLE Certificación PMP. Experiencia como Scrum Master Ingles B2 ó superior en todas sus competencias Dominio de las herramientas Ofimáticas adecuadas (Excel, Power Point). Especialmente para elaboración de informes y presentaciones Conocimiento avanzado de Microsoft Project y O365 Conocimiento avanzado de Clarity o aplicaciones similares de Gestión de Proyectos Experiencia en Proyectos de Infraestructura Experiencia en elaboración de Cuadros de Mando Experiencia en Proyectos de envergadura con clientes importantes, preferiblemente del sector de seguros. Experiencia demostrable en Gestión de Proyectos: Financiera, planificación, riesgos,.. Buena Capacidad de Comunicación Persona Organizada y Minuciosa en el trabajo a desempeñar Requisitos Estudios mínimos Formación Profesional Grado Medio - Informática Experiencia mínima Al menos 2 años Conocimientos necesarios PMP Project Managament Professional Project Management Office (PMO) Requisitos mínimos -Experiencia en Soporte y Seguimientos a nivel PMO (Oficina de proyectos). -IMPRESCINDIBLE Certificación PMP. - Experiencia como Scrum Mas - Ingles B2 ó superior en todas sus competencias

  • 22/10/2021

    Andalusia

    ABOUT YOU You are a proactive, experienced, and detailed oriented individual in the field of Software Development Industry that have managed small to large-scale software implementation. You are passionate about implementation details to ensure quality delivery that satisfy the customer's needs, you have a highly visible customer engagements, commercially driven with positive attitude individual to lead the Professional Services Management team. You have great experience in technical skills specifically in Web development, Database SQL, Excel, and Google Spreadsheets with energetic personality who works well in a fast-paced, dynamic small-team environment. You learn quickly and are passionate about helping others. ABOUT THE JOB Your role As a Professional Service Manager, you will become part of our world class professional services and data migration team to develop and support global award winning Vincere product for all of our international clients all over the world. You will be working with Customer Success, Engineering, Sales & Marketing as well as Product team here in Saigon Vietnam and Málaga Spain to understand our Industry, our Customers and our Product offering as well as to leverage the technology stack components that we have to deliver high quality Professional Services to our customers thru the best practices in the Industry. You will be engaging a new as well as the existing global Customers directly in a project leadership and management capacity in a data migration or solution implementation projects. In performing your tasks you will work with a team of Data Engineers using a variety of Software Development tools including but not limited to MS SQL, PostGreSQL, MySQL, Pentaho, Google Spreadsheets, and Excel. You will be based in our Saigon office in Vietnam OR our Spain office (Málaga), working as part of a young, international team in one of Europe's most dynamic cities. This role is a natural stepping stone into either location for the right candidate. Your responsibilities Engage with new and existing enterprise customers in a project leadership capacity, working with other Professional Services Consultants, leading the project to implement Data Migration or solution Implementations. Deliver data migration as well as solution implementation projects from start to finish in a speedy manner. Responsible for assembling the project management scope of work, resources as well as estimation timeline to the customers.Collaborate with Engineering, Product Owners, Customer Success, Data Architects, Technical Consultants to deliver small to large scale solutions. Manage Customer relationships as well as expectation to ensure a quality execution on the project plans. Manage multiple concurrent projects globally across continents. Manage customer escalations as necessary and assigned, driving issues to resolution. Track budget, project milestones, dependencies, and all aspects of the delivery process for customer engagements. Provide mentoring and leadership to the Professional Services team as well as the larger sales and support organization. Collaborate with Professional Services managers and other departments in building Professional Services Project Management Best Practices. Write SQL or Spreadsheet formulas as required to ensure the required details are met. Relevant Skills Project Management Change Management Consulting System Deployment / Migration Project Experience Data Migration Experience Risk / Impact Analysis Database Knowledge : PostgreSQL, MySQL, MS SQL, Pentaho, Stored Procedure Process Automation REQUIREMENTS What We Need In You Native level English. Strong problem-solving skills, including the ability to analyze complex problems and create well documented solutions. Proactive, adaptable, detail oriented and very well-organized. Strong focus on automating repeatable tasks. Excellent written and verbal communication skills in English, interpersonal skills, and multitasking capabilities. Ability to speak in native level foreign languages other than English would be a plus. Customer focus with passion in attention to detail. Ability to work under pressure both independently and within a team, in a fast-paced environment. 3+ years of experience in software project management or solution delivery field. Ability to write SQL Scripts / Spreadsheet formula and understand various Database Structure / Schema. Experienced in building web application or writing high valued Google spreadsheet formulas with regular expression would be a plus. Understand infrastructure cloud technology (AWS, Azure, Google Cloud etc) as well as client side technology would be a plus Bachelor's Degree in Computer Science, Mathematics or Technology related field or equivalent combination of education and work experience ABOUT VINCERE Vincere is a SaaS Cloud recruitment platform transforming the recruitment market with a CRM-based marketing system focused on recruitment, candidate relationship management, on-boarding, and back-office Pay & bill management. We have set our sights on executing the next generation of recruitment systems to the market, employing artificial intelligence and machine-augmented decision making to streamline recruitment processes, bring quantum improvements to recruiting, and weaponize our customers through technology. Vincere has a nimble, hard-driving team that is rapidly growing a worldwide scale. If you are passionate about innovation, and want to be involved in revolutionizing the recruiting world then we want to hear from you.

  • 18/10/2021

    Madrid, França

    En Orizon Soluciones Tecnológicas seleccionamos Project Delivery Manager para incorporación en proyecto internacional de Banca. Funciones: Gestión de proyectos de la unidad de Francia. Interlocución con IT y Negocio local. Reporting a nivel ejecutivo. Gestión y supervisión del proveedor externo que ejecuta los proyectos. Se requiere: Experiencia en PMO / Gestión de Proyectos. Experiencia en Procesos. Nivel alto de inglés. Nivel medio de francés. Te esperamos!!

  • 12/10/2021

    Catalunya

    En Rawson BPO buscamos perfiles como: Experiencia en gestión de equipos multidisciplinares y deslocalizados. Conocimiento de procesos de negocio en el sector de la alimentación, supplychain y/o logísticos Experiencia en la gestión de cambios dentro del ciclo de vida de un proyecto, con los impactos en equipos, tiempos y costes. Experiencia en proyectos de Transformación Tecnológica basados en ERPs Conocimiento alto nivel de infraestructura Observaciones: Salario a convenir Contrato a termino indefinido

  • 12/10/2021

    Andalusia, Aragó, Astúries, País Vasco, Cantàbria, Castella i Lleó, Castella-La Manxa, Catalunya, Extremadura, Galícia, La Rioja, Madrid, Múrcia, Navarra, Comunitat Valenciana, No peninsular

    En Rawson España buscamos TECHNICAL OWNER FRONTEND para una importante oferta laboral. Ofrecemos la oportunidad de formar parte de un gran proyecto empresarial en constante crecimiento y evolución. Descripción de la oferta Rol: Technical Owner Requisitos: Conocimientos: Knowledge of modern software development methodologies and practices. Knowledge of .NET and Java and their main frameworks. Knowledge on HTML5 and HTML semantic, accessibility standards and tags management. Knowledge on CSS3 preprocessors as Sass, Less and Bootstrap. Experience integrating with third party platforms via RESTful and SOAP based services Experience on requirement gathering to translate them into functional and technical documents/user stories. Experience with continuous integration and delivery tools. Desirable proven track record for planning, executing, controlling and closing projects. Experiencia: Strong knowledge of modern software development methods, practices, and architectures At least 5 years experience designing & building client and server side software using modern tech stacks. Proven experience on HTML5, tags managements and CSS3 preprocessors, preferably with jHipster. Yeoman could also be considered. Experience on MVC and MVVC architecture, specifically Angular and Stenciljs. Experience integrating with third party platforms via RESTful and SOAP based services. Idiomas: Español e inglés, nivel expert (B2 mínimo). Funciones: Understanding the consumer finance business to translate it into digital assets in the form of front products. Understanding the complexity of our platform and its APIs to design our front solutions for an easier integration of our partners. Defining the technical solution based on the programme needs. Participating in user-centered design sessions and product backlog planning sessions Reaching to the platform's producers to include their legal and compliance requirements within the scope of the platform's products. Supporting sales engineers in helping our partners to understand our front products and supporting them in the integration process. Supporting the PMO in project planning, milestone management, scope management of the integrations and product evolutions. Condiciones Laborales: Lugar de Trabajo: Teletrabajo (puede estar en cualquier ubicación de España). Tipo de Contrato: Indefinido. Salario: A convenir de acuerdo con la experiencia. Jornada estándar. Desarrollo profesional trabajando en grandes proyectos para los clientes más importantes a nivel nacional e internacional. Salarios competitivos y objetivo de permanencia a largo plazo. Trato personalizado y cercano basado en la confianza. ¡Únete al equipo Rawson España! / ¡Apúntate en nuestra oferta! / ¡Inscríbete, te estamos esperando!

  • 06/10/2021

    Madrid

    Descripción CMV Consultores es una empresa de Servicios de IT, dedicada fundamentalmente a la selección de profesionales con perfiles técnicos. Asimismo ofrece a sus clientes servicios de asesoría y soporte en la implantación de soluciones tecnológicas y desarrollo de aplicaciones Necesitamos un perfil que principalmente tengan Skills / experiencia en PMO´s que tengan sensibilidad con plataformas tecnológicas tipo ERP´s CRM´s, Participación en implantaciones o al menos que tengan un mínimo conocimiento como usuario. Se ofrece contrato indefinido Proyecto estable Remuneración acorde a perfil Requisitos Estudios mínimos Ingeniería Técnica Experiencia mínima Más de 5 años Conocimientos necesarios ERP SalesForce CRM CRM Requisitos mínimos Ingeniero Técnico o Superior Experiencia como PMO Experiencia en plataformas tecnológicas ERP´s , CRM´s Inglés muy Alto Salario Salario: 36.000EUR - 45.000EUR Bruto/año

Cerca avançada