Jobs Helpdesk / Support Virtualization

Estás son las últimas ofertas de trabajo de Helpdesk / Support Virtualization encontradas.

 job(s)

  • 16/08/2022

    Catalonia

    May XTA be with you! No et preocupis... som més bons que Darth Vader, però és que has de saber que a XTA tenim una nova oportunitat! Si ets un/a administrador/a de sistemes que sap portar el timó dels sistemes operatius Windows, Linux i Android, no et tornes boig o boja amb el tiqueting a través d'eines com GLPI o Jira i tens un aire enrotllat i enfocat a donar una bona atenció al client intern - tant als nouvinguts/des com als que ja hi formen part, preparant els equips, bolcant tots els esforços per a donar solució a les incidències del dia a dia i gestionant l'estoc del que serà el teu imperi informàtic - podràs ser el/la proper/a jedi de la informàtica a XTA. A més volem saber si els teus somnis estan creats amb VMware, si no pots viure sense Google Workspace, i si gestiones els contenidors de Docker amb la mateixa facilitat que respires. I és que t'encarregaràs del desplegament, configuració, manteniment i supervisió de màquines virtuals i servidors. Ens encantarà que tinguis una clara orientació al client intern, que valoris el tracte amb l'equip. Que tinguis bona capacitat d'organització en el teu dia a dia, i amb capacitat d'autogestionar el temps. A nivell laboral, ens agradaria que comptis amb mínim 3 anys d'experiència en un departament de sistemes realitzant tasques relacionades amb la microinformàtica - instal·lació, configuració i reparació d'equips, entre altres tasques relacionades -, així com amb sistemes - màquines virtuals, servidors, directori actiu, entre altres -. Les tecnologies principals amb les que treballaràs en aquesta posició són: GLPI - Windows - Linux - Android - Vmware - Windows Server 2016 - Google Workspace - Linux Server - Apache - Nginx - Docker - Active Directory - Scripting Com serà la teva experiència laboral si vens a XTA? Tindràs un horari de dilluns a divendres de 9h a 18h, en modalitat presencial, amb una hora per a dinar (en aquesta hora pots fer servir la sala de jocs o la descans per a fer una mini becaina). T'oferim un salari acord a les teves capacitats d'entre 20K i 27K, però això serà l'inici, ja que ens preocupem per a que puguis seguir creixent en tots els aspectes fins a arribar a ser un Mestre Jedi dels sistemes a XTA! Si el que has llegit fins aquí crida la teva atenció i creus que podries ser el/la nou/va membre de l'equip, deixa'ns el teu CV i aviat contactarem amb tu!

  • 02/08/2022

    Madrid

    Buscamos un perfil de Desarrollador/a de drivers C/C++ que formará parte del equipo/proyecto de centros de control de satélites. FUNCIONES: Serás parte de un equipo SCRUM. Colaborarás en el mantenimiento y evolución del catálogo de drivers de equipos de tierra del área de centros de control. Las funciones asociadas incluirán: diseño de las actualizaciones de los productos, desarrollo de SW en C/C++, investigación de problemas y preparación de parches o nuevas versiones, soporte operacional a clientes, etc. REQUISITOS: C C++ Linux Desarrollo de drivers e integración con equipos HW Además, será valorable: Design patterns - TDD - Java- Python- Docker SE OFRECE: Posición híbrida (60% en oficina y hasta 40% en remoto por semana) Localización: Tres Cantos, Madrid Posición estable Salario acorde a experiencia aportada, con un rango entre 30-50.000 EUR b/anuales

  • 01/08/2022

    Madrid

    Description: Desde Grupo Digital, estamos en búsqueda de un/a Técnico/a de sistemas Cloud. Duración proyecto: Estable. Ubicación: Madrid. Salario: A valorar en función de experiencia. Horario: Invierno (Septiembre-Junio): L-J: 8h-17h (1h para comer) V: 7h-15h Verano (Julio-agosto): L-V 7h-15h Imprescindible: Conocimientos y experiencia en Administración de Azure (infraestructura, Costes, Reservas, Seguridad, Comunicaciones, etc) Experiencia en entornos Microsoft (AD, GPOs, Windows Server, Hyper-V, PowerShell, etc.). Deseable: Conocimientos de Dynamics365 (Field Services) Conocimientos de herramientas ITSM (Ivanti) Conocimientos de tareas de SAP Basis Responsabilidades y Funciones: Administración de infraestructuras y servicios en Azure. Grupo Digital Somos un grupo de empresas tecnológicas, formado actualmente por unos 400 profesionales, en distintas áreas: desarrollo, sistemas, ingeniería automática, consultoría... Si quieres impulsar tu carrera con un proyecto único de la mano de una multinacional de primerísimo nivel, no dudes en presentar tu candidatura. ¡Te esperamos!

  • 01/08/2022

    Andalusia, Aragon, Asturias, Basque Country, Cantabria, Castile and Leon, Castile-La Mancha, Catalonia, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Valencian Community, Non-peninsular

    Q-Tech, is the leading IT Recruitment company in Barcelona. Currently we are very excited to looking for a Senior Technical Support Engineer for an international company. Key tasks: Analyze and resolve technical customer queries via email, phone, remote access, or other support channels. Collaborate with the Product Development team as well as the Consulting Services team to deliver complete and comprehensive solutions to software and process enhancements Communicate technical issues to various departments within Kofax, such as Product Management, Software Development, Sales, and Quality Assurance Forwarding customer issues to the Sr. Support Engineer as required with a detailed description of the issues and guidance on how to analyze the issue Recreating customer environments to determine root causes of errors Testing of updates, upgrades, and hot fixes Maintenance and expansion of a knowledge database Participation in regular support team meetings Mentoring and advising Associate Technical Support Engineers as well as other Technical Support Engineers They are offering: Flexible working schedule with fixed working hours without overtime and the opportunity to work rom a home office Access to the unlimited LinkedIn learning tool Around 25 holidays days per year An engaged and highly motivated international team Diverse and multifaceted work with taking ownership and at the same time continuous ongoing training in the field of technical support Requisitos mínimos -At least 3 to 5 years of professional experience in technical support - Experience with network software diagnostic tools such as Wireshark and Fiddler and Windows - Diagnostic tools such as Process Monitor and Event Viewer - Experience in developing, improving, and supporting application systems - Very good written and spoken English, other languages are an advantage (German, French, Spanish) - Strong service mentality, client orientation and solution-oriented way of thinking - Excellent communication and interpersonal skills - Quick comprehension, flexibility, and ability to work under pressure Requisitos deseados - Mobile Device Support, VMWare, Microsoft IIS, RPA, SQL, Oracle, Windows Server Operating Systems, Load balancing, Microsoft, Proprietary Software Support - Are an expert in network troubleshooting - Are an expert in one or more programming language such as: IOS Swift, Android Kotlin, VB & .net, HTML, CSS, C# & C++

Detailed Job Search