Jefe de Proyecto IT - Supply Chain
Descripción de la oferta
Seleccionamos Jefe de proyecto IT en el área de Supply Chain para participar en proyectos de transformación en cliente líder
Funciones
- Planificación de los proyectosElaboración de documentos de valoración consolidados. Gestión y coordinación de los recursos técnicos y económicos de sus proyectosCoordinar la ejecución funcional y técnica del proyecto, revisando y validando los diseños funcional y técnicoGestionar los riesgos y problemas del proyectoColaborar, a nivel funcional y técnico, en la estimación de cambios de alcance de sus proyectosLiderar el gobierno del proyecto, reportar su estado y garantizar la calidad del dato reportadoLidera el paso a servicio, en coordinación con el Responsable de la Aplicación
Experiencia & Conocimientos Imprescindibles
- 10 años en gestión de Proyectos IT en el ámbito del Supply Chain
- Alto conocimiento en la gestión de proyectos IT
Experiencia & Conocimientos deseables
- Muy valorable experiencia en el ámbito de Supply Chain en empresas de energía
- Idiomas
- Español (Nativo o Bilingüe)Inglés (B2).
Ofrecemos:
- Contrato en modalidad Freelance Full time
- Tarifa: 340-400€ jornada + IVA en función de experiencia aportada
- Proyecto de Larga Duración.
- Recurrencia en Proyectos
- Localización: Madrid ( Híbrido: 2 días en oficina a la semana, resto teletrabajo) Viajes de 2/3 días a Navarra cada 4 semanasIncorporación: ASAP

Aderen offers specialized advice on technological projects for startups and large companies. Its international network of over 1,000 experts can provide highly qualified talent and teams to any international industry or company.
We have particular expertise in:
- Cross technologies: Oracle, J2EE, .NET, PHP, Frontend
- Knowledge areas: CRM, Contact Center, Marketing Automation, Business Intelligence, Big Data, Billing, Integration, BPM, Mobility, Cloud
We help our clients to deliver high-quality critical projects in competitive environments trough experts with track record experience, able to integrate in their team organization holding differents roles, from project management to senior technical positions.
Ofertas de trabajo similares a Jefe de Proyecto IT - Supply Chain
-
Service Delivery Manager (SDM)
Aderen
Madrid
BUSCAMOS: Service Delivery Manager (SDM) Profesional con experiencia contrastada desempeñando el role de Service Delivery Manager FUNCIONES & TAREAS Gestión de los Servicios TI Gestión del nivel de servicio para los servicios provisionados a las áreas de negocio transversales. Seguimiento de los servicios de los proveedores y revisión de indicadores e informes de servicio. Coordinación de escalado de incidencias, peticiones y problemas de los servicios. Comunicación y reporte de los servicios a la Dirección de TI y de Negocio. Planificación y coordinación de reuniones de los servicios, incluyendo comités operativos y tácticos. Seguimiento de las acciones sobre los servicios acordadas en reuniones y comités. Elaboración de RFI y RFP para nuevos servicios o cambios en los servicios. Participación como experto en la implantación de nuevos servicios o en la transformación de servicios existentes. Revisión y modificación de acuerdos de nivel de servicio (ANS). Gestión de la Cartera de Evolutivos Seguimiento y control de la cartera de evolutivos de los servicios TI. Planificación, en colaboración con los otros roles internos implicados, de la cartera, según capacidad disponible. Gestión de evolutivos medianos y pequeños, según capacidad disponible. Comunicación y reporte de la cartera de evolutivos a la Dirección de TI y de Negocio. Mejora de la Calidad de los Servicios Asegurar el cumplimiento de los procesos de gestión de servicios implantados (i.e. niveles de servicio, incidencias, peticiones, cambios, configuración) Seguimiento y control de los ANS de los servicios. Definición y seguimiento de las acciones de mejora a partir del nivel de cumplimiento de ANS. Preparación de informes y planes de mejora de los servicios. Gestión completa del Plan de Mejora de los Servicios. Seguimiento del backlog de incidencias y peticiones Revisión diaria del backlog de incidencias y peticiones. Escalado interno de incidencias críticas, y de incidencias altas con ANS superados. Escalado a la Dirección de Incidencias Críticas. Lanzamiento del protocolo de Incidencias Críticas cuando sea necesario. Formación Titulado en ingeniería (informática, industrial, telecomunicaciones, etc) Idiomas Español (Nativo o Bilingüe) Valorable nivel medio de Inglés OFRECEMOS: Contrato en modalidad Freelance Full time· Oferta económica: 280EUR/300EUR jornada +IVA (Según experiencia aportada)· Proyecto de Larga Duración. Recurrencia en Proyectos· Localización: Madrid· Incorporación: ASAP
-
Software Development Snr Manager
Oracle
Madrid
Job Description Building off our Cloud momentum, Oracle has formed a new organization - Oracle Health Applications & Infrastructure. This team focuses on product development and product strategy for Oracle Health, while building out a complete platform supporting modernized, automated healthcare. This is a net new line of business, constructed with an entrepreneurial spirit that promotes an energetic and creative environment. We are unencumbered and will need your contribution to make it a world class engineering center with the focus on excellence. At Oracle Health, our mission is to improve healthcare and quality of life globally through better experience and easier access to health and research data for patients and healthcare providers. We are looking for hands-on engineers with expertise and passion in solving difficult problems in all areas of software engineering: distributed systems, identity, security, observability, and user experience. This is a greenfield opportunity to design and build new cloud centric applications from the ground up. We are growing fast, still at an early stage, and working on ambitious new initiatives. An engineer at any level can have significant technical and business impact here. You will be part of a team of smart, motivated, diverse people, and given the autonomy as well as support to do your best work. It is a dynamic and flexible workplace where you'll belong and be encouraged. Qualifications: 5+ years of experience of growing and leading successful teams 5+ years of experience leading and successfully delivering large and complex technical projects from concept to production Strong grasp of User Experience and User Interface Design Excellent written and verbal communication skills Bachelor's or Master's degree in Computer Science or related engineering field Career Level - M3 Responsibilities Grow and lead engineering teams to deliver critical services and components for the Oracle Health Applications & Infrastructure organization Lead projects that span multiple infrastructure domains including networking, storage, and virtualization Provide technical direction and audit design decisions of their team Cultivate best practices for software development and documentation, assure designs meet requirements and deliver high-quality work on tight schedules Drive operational excellence for their team's areas of responsibility Collaborate with other team leaders on developing and presenting product roadmaps Qualifications Manages and controls activities in multi-functional areas of sections. Ensures appropriate operational planning is effectively executed to meet Corporate specifications. Demonstrated leadership and people management skills. Strong communication skills, analytical skills, thorough understanding of product development. BS or MS degree or equivalent experience relevant to functional area. 4 years of software engineering or related experience. About Us As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow's technology to tackle today's problems. True innovation starts with diverse perspectives and various abilities and backgrounds. When everyone's voice is heard, we're inspired to go beyond what's been done before. It's why we're committed to expanding our inclusive workforce that promotes diverse insights and perspectives. We've partnered with industry-leaders in almost every sector—and continue to thrive after 40+ years of change by operating with integrity. Oracle careers open the door to global opportunities where work-life balance flourishes. We offer a highly competitive suite of employee benefits designed on the principles of parity and consistency. We put our people first with flexible medical, life insurance and retirement options. We also encourage employees to give back to their communities through our volunteer programs. We're committed to including people with disabilities at all stages of the employment process. If you require accessibility assistance or accommodation for a disability at any point, let us know by calling +1 888 404 2494, option one. Disclaimer: Oracle is an Equal Employment Opportunity Employer*. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, national origin, sexual orientation, gender identity, disability and protected veterans' status, or any other characteristic protected by law. Oracle will consider for employment qualified applicants with arrest and conviction records pursuant to applicable law.
-
Project Manager - Microservicios - API Designer| 100% Remoto
UST
Andalucía, Aragón, Asturias, País Vasco, Cantabria, Castilla y León, Castilla-La Mancha, Cataluña, Extremadura, Galicia, La Rioja, Madrid, Murcia, Navarra, Comunidad Valenciana, No peninsular
¿Qué buscamos? Desde UST estamos buscando un Project Manager con un background en Microservicios y API Designer, para uno de nuestros grandes clientes en el Sector Bancario. Modalidad: 100% remoto en cualquier parte de España Requisitos: Experiencia previa mínima en desarrollo en algún lenguaje de programación basado en java. Experiencia en el ciclo de integración continua y uso de repositorios basados en Git. Conocimientos en el paradigma API-first y experiencia como jefe de proyecto para proyectos similares de API's Conocimientos en los conceptos propios de la gestión y publicación de APIs como son productos, consumidores, planes, modelos de seguridad JWT/OAUTH. Experiencia de publicación de Apis sobre API Manager preferiblemente API Connect, API Gee. Nivel de Inglés: al menos B2 Funciones del puesto: Te encargarás de asegurar la correcta definición del API, incluyendo sus properties, operaciones, definiciones de datos, así como el diseño para su implementación y la publicación en el API Manager. ¿Qué te ofrecemos? 23 días laborables de vacaciones y el 24 y 31 de diciembre. Numerosos beneficios sociales (seguro médico, ayuda al teletrabajo, seguro de vida y seguro de accidentes). Programa de Retribución Flexible (tarjeta comida, cheques guardería, tarjeta transporte, clases de inglés online, seguro médico para tu familia...). Acceso gratuito a varias plataformas de formación. Estabilidad y carrera profesional. Tenemos implantado un plan de compensación de referencias internas. Posibilidad de elección de percibir tu salario en 12 o 14 pagas. Medidas de conciliación (horario flexible, teletrabajo, asesoramiento de especialistas (psicólogo, nutricionista, entrenador personal), jornada intensiva los viernes y en verano según proyecto). Plataforma UST Club descuentos y descuentos en gimnasios. En UST nos comprometemos con la igualdad de oportunidades en nuestros procesos de selección y no realizamos ningún tipo de discriminación por razón de raza, género, discapacidad, edad, religión, orientación sexual o nacionalidad. Estamos comprometidos con la discapacidad y apostamos por la incorporación de personas con certificado de discapacidad.
-
Technical Project Manager
Oracle
Madrid
Job Description As a member of the Support organization, your focus is to deliver post-sales services and solutions to the Oracle customer base while serving as an advocate for customer needs. This involves resolving post-sales non-technical customer inquiries via phone and electronic means, as well as, technical questions regarding the use of and troubleshooting for our Electronic Support Services. A primary point of contact for customers during service implementation and setup, you are responsible for facilitating customer relationships with Support and providing advice and assistance to internal Oracle employees on diverse customer situations and escalated issues. Required skills. Degree in a relevant discipline or equivalent experience At least 10 years' experience in a senior technical project manager role and strong background within an IT support organization Experience with Project Management methodologies and tools. Experience working with Network concepts and network devices such as Firewalls and Routers. Experience implementing Linux environments, Virtualization, Public and Private Clouds, and Monitoring tools on-site or in the cloud. Expertise in one or more Oracle products is desirable. Expertise in Cloud based services is desirable. Excellent written, verbal and presentation communication skills in English. Proven ability to work with English speaking customers. Excellent computer skills (spreadsheet, documents, presentations) Proven ability to work with Fortune 100 customers in pressured or escalation situations. Excellent interpersonal skills and a collaborative working style Maintain and develop own technical skills. Maintain high levels of customer satisfaction. Internal Subject Matter Expert Persuasive with details and facts Responsibilities: Expected to be an expert member of the troubleshooting/avoidance team and have highly developed skills in solving extremely complex (often previously unknown) and critical customer issues. While performing your assigned tasks with a high level of autonomy and reporting to management on customer status and technical issues on a regular basis, you are expected to work with very limited guidance from management. Additionally, Oracle customers and employees will look to you for expert technical advice. Nice to Have Certified in PMP, Prince2, Agile, Scrum or similar. Career Level - IC4 Required Skills Communication Skills Project Management Technical Project Manager network concept project management meth About Us As a world leader in cloud solutions, Oracle uses tomorrow's technology to tackle today's problems. True innovation starts with diverse perspectives and various abilities and backgrounds. When everyone's voice is heard, we're inspired to go beyond what's been done before. It's why we're committed to expanding our inclusive workforce that promotes diverse insights and perspectives. We've partnered with industry-leaders in almost every sector—and continue to thrive after 40+ years of change by operating with integrity. Oracle careers open the door to global opportunities where work-life balance flourishes. We offer a highly competitive suite of employee benefits designed on the principles of parity and consistency. We put our people first with flexible medical, life insurance and retirement options. We also encourage employees to give back to their communities through our volunteer programs. We're committed to including people with disabilities at all stages of the employment process. If you require accessibility assistance or accommodation for a disability at any point, let us know by calling +1 888 404 2494, option one. Disclaimer: Oracle is an Equal Employment Opportunity Employer*. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, national origin, sexual orientation, gender identity, disability and protected veterans' status, or any other characteristic protected by law. Oracle will consider for employment qualified applicants with arrest and conviction records pursuant to applicable law. Which includes being a United States Affirmative Action Employer
Resumen de la oferta
Jefe de Proyecto IT - Supply Chain
- Madrid, España
-
Freelance
-
> 10 años experiencia
-
Grado Universitario
-
0
-
ingles ()

Crea tu CV en ticjob.es
Si aún no estas registrado como candidato, publica tu cv, encuentra las mejores ofertas del sector TIC y deja que las empresas te encuentren
Crea tu cuenta gratuita